November 9, 2013

The Polish Addict Group Challenge - 11. Inspired by lollipops

Is your Saturday as sweet as mine ? :p
Today's T.P.A. Group Challenge is "Inspired by lollipops". I am not so fond of it, because I think it's pretty hard to be original when the theme is so restrictive that is practically limiting the possibility to express your creativity. After all, a lollipop is a lollipop, right ? :D
Anyway, I did my best and decided to paint my nails a green mint and a raspberry purple, both from Golden Rose. The green mint is #236, I bought it from the seaside this summer and I swatched it here, and the raspberry purple is #31 and I received it as a gift from Golden Rose about a week ago. Then I used white acrylic paint to draw some lollipops on the green nails and I painted some details using different colours. In between the lollipops I took some glitters from the Golden Rose Jolly Jewels #119, that I also received as a gift, and placed them individually using a toothpick for more precision. On top of the purple nails I applied a transparent nail polish and poured some multicoloured caviar beads to resemble some candies I used to eat as a child, called Cip.
I hope you like the result more that I do. :)
Have a great weekend !

Sâmbăta voastră e la fel de dulce ca a mea ? :p
Colaborarea de astăzi din cadrul grupului T.P.A. este „inspirată de acadele". Nu sunt prea încântată de ea, deoarece cred că este destul de greu să fii original când tema este atât de restrictivă încât îți limitează posibilitatea de a-ți exprima creativitatea. La urma urmei, o acadea este o acadea, nu ? :D
Oricum, eu mi-am dat toată silința și am ales să îmi pictez unghiile cu un verde-mentă și un mov-zmeură, ambele de la Golden Rose. Verdele-mentă este #236, l-am cumpărat de la mare astă-vară și i-am făcut swatch aici, iar movul-zmeură este #31 și l-am primit drept cadou de la Golden Rose acum vreo săptămână. Apoi am folosit vopsea acrilică albă pentru a desena niște acadele pe unghiile verzi și am pictat niște detalii cu diferite culori. Printre acadele, am luat niște glittere din oja Golden Rose Jolly Jewels #119, primită tot cadou, și le-am plasat individual cu ajutorul unei scobitori, pentru mai multă precizie. Deasupra unghiilor mov am aplicat un strat de lac transparent și am turnat niște bobițe de caviar multicolor, pentru a se asemăna cu niște bombonele pe care le mâncam când eram copil, care se numeau Cip.
Sper ca rezultatul să vă placă mai mult decât mie. :)
Vă doresc un weekend minunat !













Let's see the other girls' lollipops !

Haideți să vedem acadelele celorlalte fete !








12 comments:

  1. Dementiale, superbe, ff reusit modelul. Felicitari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc din suflet, Miss Happy ! Mă bucur mult că îți plac ! :*

      Delete
  2. Imi plac la nebunie!! E superb modelul iar unghiile tale imi sunt atat de dragi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi frumos, Josephine ! Și reciproca e valabilă ! ;)

      Delete
  3. Uaaauaaauaaauaaau! Altceva nu pot sa spun decat uaaaau! Ti-au iesit super cute :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Mulțumesc ! Entuziasmul tău e molipsitor ! :)

      Delete
  4. Eu zic ca te-ai descurcat foarte bine la capitolul originalitate. Imi plac mult culorile. Foarte vesele!

    ReplyDelete